Letterpuzzeltocht 2021

(UITSLAG LETTER PUZZELRIT? ZIE ONDERAAN DEZE TEKST;)

Dinsdag is het zover, Koningsdag 2021. Wederom een Koningsdag zonder georganiseerde evenementen in ons dorp. Maar de Oranjevereniging Middenmeer wil toch iets organiseren voor jong en oud in Middenmeer en heeft de LETTERPUZZELTOCHT weer uit de kast gepakt.

Vanaf dinsdagmorgen hangen bij verschillende huizen 2 briefjes voor het raam, één met een letter en één met een nummer. De bedoeling is dat je de letter noteert in het vakje van het nummer wat erbij staat.  De leestekens van vakje 50 en 70 hebben wij al ingevuld. Als je alle letters en cijfers hebt gevonden, deze bevinden zich binnen de bebouwde kom van heel Middenmeer en alles hebt genoteerd, dan krijg je een oplossing. Dit jaar hebben wij 2 zinnen gemaakt, je mag zelf kiezen of je voor 1 of 2 zinnen gaat. (vorig jaar was de route wat lang voor onze jeugd om te lopen). De Brugstraat is de as, aan de kant van de winkels en Kroonwaard vind je zin nr. 1 en aan de kant van Silvis Vos/Rabobank en de Schelpenwijk vind je zin nr. 2.

Hoe je deze letters bij elkaar haalt, lopend, fietsend, skeelerend, maakt niet uit. Als je natuurlijk maar wel de gepaste afstand houdt en niet dwars door de tuintjes loopt. Respect voor elkaar en voor de eigendommen van een ander. En wellicht met een oranje trui aan of een mooi oranje hoofddeksel. Het is toch Koningsdag.

De oplossing kun je bij een van de onderstaande adressen in de brievenbus gooien, te weten bij; Doe dit voor woensdagmiddag 28 april 12.00 uur.
Jürgen de Wildt, Oester 14
Henriëtte de Caluwé, Beukenlaan 24
Iris Heida, Ir. Wortmanstraat 47

Het antwoordformulier kun je uitprinten, of overschrijven, of zelf maken net als bij het spelletje galgje. Vergeet niet je naam, adres en leeftijd te vermelden en eventueel een telefoonnummer.
Wij zullen dan woensdagavond 28 april uit de juiste inzendingen 10 prijswinnaars trekken. Wij zorgen dan dat de prijs naar je toekomt. Deze trekking zullen wij op facebook plaatsen.

Gezellig als jullie meedoen! Jong en oud!

UITSLAG PUZZEL LETTERTOCHT 2021:

Oplossing:

Zin 1; in 2021 zijn wij hopenlijk koning te rijk
Zin 2; vieren we 27 april, zoals iedereen dat wil!

Als prijs hebben 24 bonnen van de Duizendpoot van € 5,00 en nog 10 zakjes snoep als
aanmoediging, misschien niet echt pedagogisch verantwoord, maar wel voor een
keertje erg lekker.

Bonnen van de Duizendpoot van € 5,00.
1. Joyce Sluymers

8. Liam Klaassen
9. Joost Gerrits
10. Mathies Gouwenberg