Letter puzzeltocht

Neem contact op

Maandag is het zover, Koningsdag 2020.  Dit jaar een Koningsdag zonder georganiseerde evenementen in uw dorp. Maar de Oranjevereniging Middenmeer wil toch iets organiseren voor jong en oud in Middenmeer. De LETTERPUZZELTOCHT.

Vanaf maandagmorgen hangen bij 61 huizen 2 briefjes voor het raam, één met een letter of leesteken en één met een nummer. De bedoeling is dat je de letter of het leesteken noteert in het vakje van het nummer wat erbij staat. Als je al de huizen hebt gevonden, deze bevinden zich binnen de bebouwde kom van heel Middenmeer en alles hebt genoteerd, dan krijg je een oplossing.

Hoe je deze letters bij elkaar haalt, lopend, fietsend, maakt niet uit. Als je natuurlijk maar wel de gepaste afstand houdt en niet dwars door de tuintjes loopt. Respect voor elkaar en voor de eigendommen van een ander.

De oplossing kun je bij 3 mensen in de brievenbus gooien, te weten bij;

Jürgen de Wildt, Oester 14

Henriëtte de Caluwé, Beukenlaan 24

Iris Heida, Ir. Wortmanstraat 47

Het antwoordformulier kun je uitprinten van de site, of overschrijven, of zelf maken net als bij het spelletje galgje. Vergeet niet je naam, adres en leeftijd te vermelden en eventueel een telefoonnummer.

Wij zullen dan dinsdagavond 28 april uit de juiste inzendingen 10 prijswinnaars trekken. Wij zorgen dan dat de prijs naar je toekomt. Deze trekking zullen wij op facebook plaatsen.

Letter puzzeltocht antwoordformulier Blad1

Deze sponsoren maken uw koningsdag mede mogelijk

ook sponsor worden ?