Letter puzzeltocht

We mogen Koningsdag 2022 weer vieren zoals we dat gewend zijn. Hij is geïntoduceerd in Corona-tijd, maar heeft de crisis overleefd en doet dit jaar gewoon weer mee. De LETTERPUZZELTOCHT is niet meer weg te denken uit ons programma.

Vanaf zaterdag 23 april hangt bij 58 huizen in Middenmeer een letter met nummer, op oranje papier, voor het raam. De bedoeling is dat je de letter of het leesteken schrijft in het vakje van het nummer dat erbij staat. Heb je alle letters gevonden, vul  jouw naam en contactgegevens in op het invulblad en lever hem bij ons in.

Je mag zelf kiezen hoe je de letters verzamelt, lopend of fietsend, dat maakt niet uit. Geef iedereen de ruimte om ook letters te verzamelen en loop niet dwars door de tuintjes van onze dorpsgenoten. Ga netjes om met jouw eigen spullen en met de spullen van een ander.

De oplossing kun je bij 2 adressen in de brievenbus gooien:

Jürgen de Wildt, Oester 14

Henriëtte de Caluwé, Beukenlaan 24

Het antwoordformulier kun je uitprinten vanaf de website of overschrijven, Je mag hem ook zelf maken net als bij het spelletje galgje. Vergeet niet om je naam, adres en leeftijd te vermelden en eventueel een telefoonnummer.

Wij zullen op 1 mei uit alle juiste inzendingen de prijswinnaars trekken. Wij zorgen dan dat de prijs naar je toekomt. Deze trekking zullen wij op onze socials plaatsen.