De vereniging

Wij zijn Oranjevereniging Middenmeer, een groep enthousiaste vrijwilligers. Samen zorgen wij voor een feestelijke invulling van Koningsdag met festiviteiten voor jong en oud.

We beginnen het programma met een gezellige feestavond in de Nacht van de Koning met live muziek en een programma voor de allerkleinsten aan het begin van de avond.

Op Koningsdag zijn er verschillende activiteiten in en om de feesttent op het grasveld aan de Brugstraat. Spelletjes voor de kleinsten, bingo voor jong en oud, vrijmarkt op het veld, een heuse talentenshow en natuurlijk mag ook de auto-puzzelrit niet ontbreken.

Om dit voor elkaar te krijgen zijn er naast het bestuur van de Oranje vereniging veel vrijwilligers op de been. Zij helpen met het opbouwen en afbreken van de tent, afzetten van het terrein met dranghekken en wat er verder gedaan moet worden. Ook voor de spellen zijn vrijwilligers actief om dit in goede banen te leiden. Zonder hulp van deze ploeg mensen kunnen we niet zo’n mooi feestje neerzetten.

Om dit feest te kunnen organiseren vragen we om de gulle gaven van de ondernemers die zich betrokken voelen bij Middenmeer. Door onze sponsors kunnen we dit feest mogelijk maken en kunnen we de lidmaatschapskosten laag houden.

Met een lidmaatschap van € 6,00 per huishouden/ per jaar steunt u Oranjevereniging Middenmeer en kunt u deelnemen aan alle activiteiten die worden georganiseerd. Alleen voor deelname aan de auto-puzzelrit wordt nog een extra bijdrage gevraagd.