Rabobank Clubkas actie

De Oranjevereniging doet dit jaar weer mee met de Rabobank Clubkas actie. Dit jaar geen fietstocht maar een campagne!

Rabobank Kop van Noord-Holland stelt in 2018 een bedrag van € 200.000,- beschikbaar die de leden van Rabobank Kop van Noord-Holland mogen verdelen over de deelnemende clubs. Elk lid mag vijf stemmen uitbrengen (max. 2 per club). Het stemmen mag online of op één van de Rabobank kantoren.

Alleen Rabobank leden bepalen d.m.v. stemmen onder welke goede doelen de winst verdeeld wordt. Als u vóór 9 april lid wordt van de Rabobank kop van Noord-Holland mag u vanaf 8 mei t/m 28 mei 2018 een stem uitbrengen op uw favoriete vereniging of stichting !!

Let op! Lid zijn betekent niet het zelfde als klant zijn. Als u een financiële dienst of bankrekening bij de Rabobank heeft, kunt u lid worden.

De directe link om lid te worden is:

Via de Rabobank bankieren app:
Klik op “zelf regelen”
Klik op “profiel”
Klik op “mijn contactgegevens”
U ziet “lid van de Rabobank”
Klik op “nee, lid worden” en volg de instructies.