Sponsor worden

De OV-Middenmeer organiseert elk jaar o.a. De nacht van de Koning in de grote feesttent, ochtendgymnastiek, een puzzelrit, kinderspelen en de vrijmarkt. Dit allemaal is (bijna) gratis voor de Middenmeerder. Gratis evenementen zijn niet zo maar mogelijk en daarom vragen wij u ons te steunen. De OV-Middenmeer denkt dat sponsoring van het evenement Koningsdag interessant voor u is, omdat het een breed publiek trekt. Koningsdag helpt u aan extra naamsbekendheid en vergroten uw goodwill binnen het sterk groeiende jonge Middenmeer en omgeving. Wij hebben voor u een aantal interessante sponsormogelijkheden ontwikkeld en beschreven in deze brief. Contact kan ook via e-mail. Doet u ook mee? Velen gingen u voor.

Sponsormogelijkheden:

1. Financiële ondersteuning
  2. Materiële ondersteuning (denk hierbij aan opbouw van de tent en/of festiviteiten)
  3. Een presentje voor de bingo en/of loterij Lichamelijke ondersteuning (d.m.v. hulp tijdens de Koningsnacht / Koningsdag)
  4. Invulling naar keuze bij de volgende onderdelen:
    • Opbouw / Afbouw van de tent
    • De ALLESkunner van Middenmeer
    • Ontbijt / lunch vrijwilligers
    • Ochtendgymnastiek
    • Taarten bak wedstrijd
    • Kinderspelen
    • Bingo
    • Middenmeer got talent
    • Puzzelrit

Wat kunnen wij u bieden als u ons steunt?

1. Tevreden bezoekers
  2. Betrokkenheid bij een Middenmeers evenement

Wanneer kunnen wij u iets bieden?

Voor het evenement:

1. Vermelding op onze website. Logo / advertentie
  2. Vermelding op onze Facebook / Instagram pagina

Tijdens het evenement:

1. Vermelding gedurende het evenement door de DJ’s
  2. Heel veel bedankjes van de bewoners, vrijwilligers en het bestuur van de Oranjevereniging Middenmeer

Na het evenement:

1. Foto’s met een impressie van de dag op de website van de OV-Middenmeer