Tien redenen om lid te worden van Oranjevereniging Middenmeer

1. Voor slechts €6,00 per jaar zet ook jij Middenmeer op de kaart.
  2. Voor iedere leeftijdscategorie wordt er iets georganiseerd tijdens Koningsdag.
  3. Wij zorgen voor een knallend feest in de nacht van de Koning.
  4. U heeft een gratis kraampje op de Oranje Markt.
  5. Voor een kleine bijdrage nemen wij bijna de gehele organisatie van de evenementen tijdens Koningsdag en nacht voor onze rekening.
  6. Mede door jouw lidmaatschap kunnen wij ook jullie ouders, opa’s en/of oma’s voorzien van gezellige borrelmiddag en gebak tijdens Koningsdag.
  7. Zonder enige inspanning word je voorzien van activiteiten.
  8. Voor datzelfde bedrag mag jouw hele gezin en eventuele verre familie ook mee komen feesten.
  9. Hoe meer leden, hoe meer wij kunnen organiseren.
  10. Ben je van harte uitgenodigd voor de jaarvergadering en mag je de OVM te allen tijde aan nieuwe ideeën help. Dit alles natuurlijk onder het genot van een hapje en een drankje.

Met andere woorden: een lidmaatschap van de Oranjevereniging Middenmeer geeft jou de garantie op een geweldige Koningsdag/Koningsnacht.

Zie onderstaand inschrijfformulier. Je geeft hiermee toestemming voor een automatische incasso van €6,00 per jaar per huishouden. Heb je hier bezwaar tegen dan kun je dit melden bij de “opmerkingen of vragen”.

Jouw naam (verplicht)

Jouw e-mail (verplicht)